زنان ویتامین D مصرف کنند

(162 كلمه مجموعاً در اين متن موجود است)
(535 بار خوانده شده است)  صفحه مناسب براي چاپگر [1]
زنان ویتامین D مصرف کنند
86/6/5
با مصرف ویتامین D می توان از ابتلا به سرطان سینه در زنان جلوگیری و روشی جدید برای کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری ابداع کرد .به گزارش خبرگزاری زنان ایران "ایونا" محققان علوم پزشکی اعلام کردند : مصرف ویتامین D به شدت برکاهش میزان ابتلا به سرطان سینه زنان موثر است.محققان می گویند، بررسیهای آنان روی زنان مبتلا به سرطان سینه نشان می دهد کسانی که ویتامین D کمتری مصرف کرده اند، بیشتر در معرض خطرابتلا به سرطان سینه قرار دارند.سرطان سینه از عوامل اصلی مرگ و میر زنان در سراسر جهان است و سالانه دهها هزار نفر را به کام مرگ می فرستد.به گزارش ایونا ، محققان به زنان بالای 40 سال توصیه می کنند سالانه یک بار تحت عمل تشخیص ماموگرافی قرار گیرند .ماموگرافی به وسیله تاباندن پرتوهای ایکس صورت می گیرد و از سینه زنان عکس برداری می کند .






  
[ بازگشت به مقالات پزشکی [2] | صفحه اصلي بخش ها [3] ]
Links
  [1] http://www.tafahomnews.com/index.php?name=Sections&req=viewarticle&artid=2340&allpages=1&theme=Printer
  [2] http://www.tafahomnews.com/index.php?name=Sections&req=listarticles&secid=6
  [3] http://www.tafahomnews.com/index.php?name=Sections&listsections