قهوه از سرطان روده در زنان جلوگیری می کند
(147 كلمه مجموعاً در اين متن موجود است)
(523 بار خوانده شده است)
[1]قهوه از سرطان روده در زنان جلوگیری می کند
86/5/27
تحقیقات جدید ژاپنی ها نشان می دهد، نوشیدن روزانه 2 الی 3 فنجان قهوه خطر ابتلا به سرطان روده را حدود 50 درصد در زنان کاهش می دهد .به گزارش ایونا به نقل از نشریه بین المللی سرطان طی مطالعاتی که به مدت 12 سال بر روی بیش از 96 هزار مرد و زن که سن آنها بین 40 تا 69 سال بود، انجام گرفت، مشخص شد، زنانی که روزانه 2 الی 3 فنجان قهوه می نوشیدند خطر ابتلا به سرطان روده حدود 50 درصد در آنها کاهش یافت . پژوهشگران اظهار کردند : نوشیدن قهوه در مردان تاثیر چندانی ندارند. پژوهشگران یادآور شدند، هنوز دلیل تاثیر قهوه در جلوگیری از ابتلا به سرطان روده ناشناخته است اما آنها بر این باورند شاید آنتی اکسیدان موجود در کافئین دلیل این امر باشد
[ بازگشت به مقالات پزشکی [2] | صفحه اصلي بخش ها [3] ]