رابطه مصرف تخم مرغ و كاهش وزن

(118 كلمه مجموعاً در اين متن موجود است)
(540 بار خوانده شده است)  صفحه مناسب براي چاپگر [1]

رابطه مصرف تخم مرغ و كاهش وزن

86/2/16
ايرنا:محققان "دانشگاه دولتي لوزيانا" دريافتند كه زنان چاق و داراي اضافه وزن كه در رژيم غذايي شان روزانه دو عدد تخم مرغ درصبحانه مصرف مي‌كنند، وزن بيشتري از دست مي‌دهند. به گزارش خبرگزاري يونايتدپرس از واشنگتن، "نيخيل وي. دوراندار" استاديار در بخش عفونت و چاقي، در اين مطالعه زناني را كه در بخشي از رژيم غذايي خود براي كاهش چربي، پنج روز يا بيشتر در هفته از اين الگو پيروي مي‌كردند براي مدت هشت هفته مورد بررسي قرار داد. وي در اين مطالعه مشاهده كرد كه اين زنان ‪ ۶۵‬درصد وزن بيشتري از دست دادند و كاهش چربي در ناحيه اطراف كمر آنها ‪ ۸۳‬درصد بيشتر بود.

  
[ بازگشت به مقالات پزشکی [2] | صفحه اصلي بخش ها [3] ]
Links
  [1] http://www.tafahomnews.com/index.php?name=Sections&req=viewarticle&artid=1699&allpages=1&theme=Printer
  [2] http://www.tafahomnews.com/index.php?name=Sections&req=listarticles&secid=6
  [3] http://www.tafahomnews.com/index.php?name=Sections&listsections